To wszystko zależy od Twoich potrzeb. Jeżeli dopiero zaczynasz budować tożsamość w internecie lub chcesz przygotować fundament marki, to jest to dobry wariant.
W przyszłości będziemy mogli rozbudować Twoją stronę i wnieść ją na kolejny poziom. Może się jednak zdarzyć, że zdecydujesz się od razu podejść do tej kwestii profesjonalnie, to zaglądnij do drugiego wariantu.
Dzięki Twojemu zaangażowaniu będziemy mogli osiągnąć jeszcze więcej. Przede wszystkim dlatego, że przejdziemy przez najważniejsze punkty dobrych praktyk projektowych, by zrealizować zamierzone cele.
Bardzo możliwe, że będziesz mieć jakieś pytania, także śmiało przygotuj całą listę. Podczas pierwszego spotkania lub rozmowy omówimy je konkretnie.
W zasadzie ich nie potrzebujemy. Wystarczy, że znajdziemy jakiś szablon, zrobimy ctrl+c i ctrl+v (dla fanów jabłuszka, zrobimy cmd+c i cmd+v). Wypuścimy produkt na rynek bez żadnych testów. Co o tym myślisz?
Jak się pewnie domyślasz, mogłoby to wyrządzić więcej szkód niż korzyści. Współpraca w zespole projektowym pomoże nam zweryfikować Twoje założenia i dopracować produkt, by był on szyty na miarę potrzeb użytkownika.
Umów się na rozmowę!
Teraz musimy sobie odpowiedzieć na pytanie, czy Twoja strona internetowa spełnia swoją funkcję. Możesz sobie też zadać pytanie, czy Ci się podoba, ale to wiesz... to zależy. Wszystko we wszechświecie powinno mieć swój cel. Jedzenie, picie, uprawianie sportu oraz strony internetowe. Projektujemy je z jakiegoś powodu. Albo ma sprzedawać albo zachęcać do kontaktu. Udało Ci się odpowiedzieć na to pytanie? Doskonale!
Teraz skontaktuj się ze mną i porozmawiajmy o tym, co możemy zrobić lepiej.
Nie wierzę! Z każdego, śmierdzącego czegoś można coś uratować. Słyszałeś może o projekcie Bila Gatesa, który właśnie to brązowe traktuje jako paliwo do zasilania nowoczesnych oczyszczalni ścieków? Też uważam, że to nie było śmieszne (ale taki projekt rzeczywiście istnieje). Niezależnie od tego, jaka jest Twoja marka - coś z pewnością da się z tym zrobić. Na przykład wszystko zaprojektować od początku. To tak, jakby Twoja marka urodziła się na nowo.
Słyszałeś lub słyszałaś o szybkich pożyczkach? Chwilówki teraz są na bardzo atrakcyjnych warunkach. W zasadzie to one zawsze są na super atrakcyjnych warunkach dlatego nawet o tym nie myśl! Jeżeli nie masz pieniędzy na tego rodzaju inwestycje, to należy zacząć od absolutnego minimum. Najpierw zanotuj wszystkie koszty, jakie ponosisz (polecam Ci lekturę Michała Szafrańskiego - pomoże Ci zbudować dobre nawyki). Jeżeli dopiero zaczynasz przygodę z przedsiębiorstwem, to również się odezwij. Być może pieczesz pyszne placki i rozliczymy się w barterze? Nigdy nie wiesz co przyniesie jutro.
To doskonale! Pomysł jeszcze nikogo nie wyżywił, ale za to pomoże nam ustalić jakiś kierunek. Jak się pewnie domyślasz, kierunek jest ważny. Z takim podejściem wspólnie zrobimy porządny projekt. Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że jesteś na tym etapie i nie powiesz mi czegoś w stylu: „Panie, zrób Pan tak, jak Pan uważasz, byle ładnie”.
Być może jest jakieś często powtarzane pytanie, na które chciałbyś lub chciałabyś poznać odpowiedź? Oczywiście nie poruszajmy kwestii egzystencjalnych, takich jak życie po śmierci, czy dlaczego kosmici jeszcze się z nami nie przywitali. Mimo wszystko, chętnie poznam Twoje sugestie i chętnie się do nich ustosunkuję.