Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o... Psychologię. Ha! Pewnie już w Twoich myślach pojawiły się pieniądze. Zawsze tak masz? Spokojnie, żartowałem. To naturalne, bo tak działa nasz umysł. Właśnie dlatego zdecydowałem się zaprojektować witryny internetowe z myślą o użytkownikach. Pozwól, że Ci to wyjaśnię.
Moim celem jest zadbać o Twoch klientów. Każdy z nas może przyjąć określoną ilość informacji. Jeżeli będzie ich za dużo, to użytkownik może się pogubić lub pominąć istotne informacje. Tak działają filtry poznawsze (kiedyś spoczytasz o nich na blogu).
Strony doskonale prezentują się na różnych urządzeniach. Oznacza to, że na dużym ekranie, małym ekranie, średnim ekranie, użytkownik intuicyjnie będzie się po niej poruszał.
Mniej znaczy więcej. A więcej znaczy rozsądniej. Zgadza się? Nie musisz być mistrzem logiki, aby wpaść na pomysł, że nie do końca dobrze to brzmi. Przesłanie jest takie: Mniej śmieci na Twojej stronie internetowej, to więcej satysfakcji z jej korzystania.
Wszyscy chcieliby ją poznać, ale wciąż się od niej oddalamy. W świecie błyskawicznej wymiany informacji trudno jest nam określić, co jest prawdziwe, a co jest fake newsem. Nie wiem jak Ty, ale mnie czasami dużo czasu zajmuje ustalenie, co jest białe, a co czarne. Zapisując się na newsletter, będę dzielił się swoimi przemyśleniami opartymi na rzetelniej wiedzy naukowej. Czasami dam Ci znać o nowościach na tej stronie. Będę pisał rzadko, ale konkretnie.
Komunikacja z Tomkiem przebiega w profesjonalny sposób. Jestem bardzo zadowolony z efektów naszej pracy.
Maciek z myjki360.pl