Projektowane z pasją? To prawda - poznajmy się!

Cześć! Jestem Tomasz i cieszę się, że mamy okazję się poznać. Jeżeli tutaj jesteś, to oznacza, że już miałeś lub miałaś okazję zapoznać się z jednym z moich projektów.

Wiedz, że dążę do projektowania takich stron internetowych, które nie mają być tylko ładne, ale i praktyczne. Wspólnie ustalimy co ma się na niej znaleźć, by spełniała swój cel np. sprzedażowy lub marketingowy. Pomogę Ci opracować koncepcję, prototyp oraz wdrożenie witryny na serwerze.

Sprawdź inne moje projekty

Komunikacja z Tomkiem przebiega w profesjonalny sposób. Podczas realizacji projektu dynamicznie szuka rozwiązań.

Maciek z myjki360.pl

Dawno nie współpracowałam z kimś tak zaangażowanym w swoją pracę. Człowiek z Pasją - serdecznie polecam!

Sylwia z PodajLape-Rzeszow.pl

Projektuję strony w zgodzie z ludzką naturą. O co Ci chodzi Tomasz?

Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o... Psychologię. Ha! Pewnie  już w Twoich myślach pojawiły się pieniądze. Zawsze tak masz? Spokojnie, żartowałem. To naturalne, bo tak działa nasz umysł. Właśnie dlatego zdecydowałem się zaprojektować witryny internetowe z myślą o użytkownikach. Pozwól, że Ci to wyjaśnię.

Moim celem jest zadbać o Twoch klientów. Każdy z nas może przyjąć określoną ilość informacji. Jeżeli będzie ich za dużo, to użytkownik może się pogubić lub pominąć istotne informacje. Tak działają filtry poznawsze (kiedyś spoczytasz o nich na blogu).

Strony doskonale prezentują się na różnych urządzeniach. Oznacza to, że na dużym ekranie, małym ekranie, średnim ekranie, użytkownik intuicyjnie będzie się po niej poruszał.

Mniej znaczy więcej. A więcej znaczy rozsądniej. Zgadza się? Nie musisz być mistrzem logiki, aby wpaść na pomysł, że nie do końca dobrze to brzmi. Przesłanie jest takie: Mniej śmieci na Twojej stronie internetowej, to więcej satysfakcji z jej korzystania.

Przekonałeś mnie - jak się z Tobą skontaktować?

Ustalmy gdzie jesteś i umówmy się na rozmowę!

Teraz musimy sobie odpowiedzieć na pytanie, czy Twoja strona internetowa spełnia swoją funkcję. Możesz sobie też zadać pytanie, czy Ci się podoba, ale to wiesz... to zależy. Wszystko we wszechświecie powinno mieć swój cel. Jedzenie, picie, uprawianie sportu oraz strony internetowe. Projektujemy je z jakiegoś powodu. Albo ma sprzedawać albo zachęcać do kontaktu. Udało Ci się odpowiedzieć na to pytanie? Doskonale!
Teraz skontaktuj się ze mną i porozmawiajmy o tym, co możemy zrobić lepiej.

Nie wierzę! Z każdego, śmierdzącego czegoś można coś uratować. Słyszałeś może o projekcie Bila Gatesa, który właśnie to brązowe traktuje jako paliwo do zasilania nowoczesnych oczyszczalni ścieków? Też uważam, że to nie było śmieszne (ale taki projekt rzeczywiście istnieje). Niezależnie od tego, jaka jest Twoja marka - coś z pewnością da się z tym zrobić. Na przykład wszystko zaprojektować od początku. To tak, jakby Twoja marka urodziła się na nowo. 

Słyszałeś lub słyszałaś o szybkich pożyczkach? Chwilówki teraz są na bardzo atrakcyjnych warunkach. W zasadzie to one zawsze są na super atrakcyjnych warunkach dlatego nawet o tym nie myśl! Jeżeli nie masz pieniędzy na tego rodzaju inwestycje, to należy zacząć od absolutnego minimum. Najpierw zanotuj wszystkie koszty, jakie ponosisz (polecam Ci lekturę Michała Szafrańskiego - pomoże Ci zbudować dobre nawyki). Jeżeli dopiero zaczynasz przygodę z przedsiębiorstwem, to również się odezwij. Być może pieczesz pyszne placki i rozliczymy się w barterze? Nigdy nie wiesz co przyniesie jutro.

To doskonale! Pomysł jeszcze nikogo nie wyżywił, ale za to pomoże nam ustalić jakiś kierunek. Jak się pewnie domyślasz, kierunek jest ważny. Z takim podejściem wspólnie zrobimy porządny projekt. Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że jesteś na tym etapie i nie powiesz mi czegoś w stylu: „Panie, zrób Pan tak, jak Pan uważasz, byle ładnie”.

Być może jest jakieś często powtarzane pytanie, na które chciałbyś lub chciałabyś poznać odpowiedź? Oczywiście nie poruszajmy kwestii egzystencjalnych, takich jak życie po śmierci, czy dlaczego kosmici jeszcze się z nami nie przywitali. Mimo wszystko, chętnie poznam Twoje sugestie i chętnie się do nich ustosunkuję. 

Jak się tu dogadać?

A to zależy jaką formę kontaktu preferujesz. Idealnie będzie, jeżeli na początek skorzystasz z formularza, wyślesz  e-mail, napiszesz wiadomość na Linkedin, albo skrobniesz PW na Instagramie. To wszystkie profile, jakie na tę chwilę prowadzę. Wierzę, że któraś forma kontaktu przypadnie Ci do gustu.

Umów się na rozmowę

Udało się!
Teraz zostaje Ci tylko oczekiwać na kontakt z mojej strony. Bardzo możliwe, że szlajam się gdzieś po górach, ale wiedz, że skontaktuję się z Tobą tak szybko, jak tylko to możliwe.
Wiesz... czasmi się